Rastade kameror

Allmänt, FotoMaria / Big Brother, Canon, Canon 6d mkii, Canon6d, Fotografering, Karlshamn, Ponne, Porträtt, Porträttfotografering, Sternö / Permalink / 0
Jag och en annan tjej brukar hitta på lite fotograferingsgrejer tillsammans, och med oss brukar vi ha hennes kompis som också är min arbetskamrat.. Min arbetskamrat frågade förra veckan om vi inte kunde fotografera henne och hennes pojkvän på lördagen.. Och eftersom varken jag eller Meridiana hade plåtat något på länge så var vi på direkt.. Samma kväll åkte vi för att kolla plats att vara på.. Valet blev på Sternö i Karlshamn, där det finns både hav, strand, klippor och skog..
 
Så i lördags drog vi hem till Ronja, där Meridiana sminkade henne och även Ronjas pojkvän, Pontus, fick lite smink.. Sedan bar det av till Sternö.. Det var lite småkallt, men lite fina och roliga bilder blev det på dem..
 
 
 
 
 
 
Vi tog hur många bilder som helst och en hel del är jag riktigt nöjd med.. Det var så jäkla kul att komma ut och fotografera igen, så snart måste jag nog ut igen, eller hemma i studion..
Och det är så kul att dessa yngre vill ha med mig som är så där minst 20 år äldre än dem.. Mamma Mia liksom..
 
Ha nu en fin vecka
//Mia
 
Ps. Ja det är Ponne från årets Big Brother ;-) Ds.
 
 
Till top